Härlig tisdag :)


 
 
 
 
Cassador va så söt idag innan vi skulle skritta ut en runda, han ställde sig precis som man gör när man är kissnödig. Han vill nosa och gosa med mig och flyttade då bara ena benet men glömde väl helt enkelt det andra:)
 
 
 
 
NYTT BETT :)
 
 
 
 
 
Jag letade bett som en tok i helgen, hann dock inte att besöka alla montrar men letade efter ett rakt gummibett och ett eggbett. Eggbettet hittade jag aldrig men fastnade för ett "Happy mouth bit" och som har smak av äpple. Jag provade detta på Cassador första gången idag och han tyckte om det på en gång i skritten, jag kunde se och känna hur han sög tag i det mer än vanligt. Lite ostadigt i galoppen men jag tänker rida han med det var 3:e dag nu och sen får vi se om han kommer gilla det helt i alla gångarter :) Även traven funkade super, men som sagt så är han inte helt stadig i galoppen än och det har inte bara med bettet att göra. Massa träning har vi framför oss :) Men han kändes riktigt glad med det i munnen och vi har inte hoppat på en vecka och tog några skutt i både trav och galopp, SUPERFIN!!! <3 Sen ville han inte släppa bettet när jag skulle ta ut det, gullehäst :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa gummiringar har jag funderat på att köpa ett tag och nu hittade jag dem på mässan och endast ett par kvar så de åkte självklart med hem. Jag ska nog prova dessa på ett vanligt tvådelat i morgon så får vi se :)
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon åker vi till Rickard och Amanda i Båstad. Syrran följer med och filmar och fotograferar så det ska bli väldigt spännande och höra vad Rickard har att säga om honom och de jobb jag lagt ner på honom nu. SÅ MISSA INTE DET =) =) =)
 
 
 
 Deras utebana i Båstad, fiber och nya hinder <3
 


Postat av: sara
2014-03-04 - 19:11:55

Spännande!

Svar: <3
Ica

URL: http://ussing.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: