Grattis säger vi till Nina!!!


 
 

Ett STORT GRATTIS till Nina Andersson som vann det fina kombinationstränset från Equipe. Ni var många som deltog men tyvärr bara en som kan stå som lycklig vinnare. Jag ringde nyligen upp vinnaren och det var en mycket glad Nina i telefonen. Nina kommer från Förslöv i skåne och valde ett brunt kombinationsträns i full. Det skickar vi på posten så fort vi kan.
 
Jag hoppas kunna hålla i en lika fin tävling nästa år! Det var väldigt många som kom och besökte montern under GHS, det var mer eller mindre rekord, så TACK allihopa för en mycket trevlig och rolig helg!! Hoppas vi ses nästa år, eller kanske till och med redan i Falsterbo!? =)
 
 
 
 
 
Fotogaf: Mike


Postat av: Ninakatarina
2014-03-03 - 21:42:44

Tack snälla.
Jag är supernöjd. 😊😊

Postat av: johanna
2014-03-03 - 22:34:10

grattis till henne :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-03-03 - 23:03:28

Sv: Vad glad jag blir!
Ja hon var nog lycklig att få röra lite på sig, nu ska jag bara hitta alla knappar.
På måndag ska jag över till min tränare för första hoppträningen så gissa vem som kommer bli överlycklig :D haha.

URL: http://carolinebagfeldt.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: