Five things you didn't know


 
 
Erica
 
1. Jag ÄLSKAR att titta på film, lite beroende av det. (gärna tecknat).
Nu tittar jag på the back up plan, igår tittade jag på how to lose a guy in 10 days och dagen innan Grease.
 
2. Jag hatar vintern då mina händer ser ut som om jag vore 100 år, torr, eksem och skrynkliga =(
 
3. Jag hade ganska dåliga betyg i 1:an på gymnasiet, men bara VG och MVG i 3:an. Hade IG i Svenska A men pluggade upp det till MVG. Även om man är skoltrött så måste man bara ge sig fan på att ta sig ur det. Jag skämdes då, men är stolt över mig idag!
 
4. Jag har 8 hål i öronen (som man kan stoppa ett hänge i ;), 4 hål har jag tagit med is och nål ;)
 
5. Jag är superduper känslig, gråter för lilla minsta känslosamma grej.
Filmer, texter skrivet från hjärtat, människor som gör under för andra människor och se hur ryttare
älskar sin hästar. Det får mig att storlipa :)
 
 
 
 
Corvette Ts
 
1. Corvette föddes med väldigt skeva ben och kunde knappt gå. De ville först döpa henne till Chevrolet
eftersom de kallade henne för cheva.
 
2. Corvette stegrade gärna som liten och slet sönder många uppbindningar och grimmor.
 
3. Corvette älskar människor och barn, men ogillar andra hästar.
 
4. Jag kan springa lös med Corvette i ett ridhus och hon följer efter mig blint.
Även om jag hoppar över ett hinder följer hon med och gör samma.
 
5. Älskar att stå i centrum <3
 
 
 
 
 
Cassador H

1. = The one and only. Finns bara ett ex av denna häst i Sverige,
ialf hans namn ;)
 
2. Cassador har aldrig stannat framför ett hinder om det inte varit ryttarfel.
 
3. 2014 är det nu och Cassador har inte rivit en bom på tävling,
enbart tidsfel.
 
4. Cassador har nog aldrig vuxit upp i fllock då han inte vet hur man ska bete sig med andra hästar, han har helt missuppfattat hästspråket.
 
5. Älskar mackor och bullar
 
 
 
 
Detta är absolut en av mina favoritbilder. Den visar vårt verkliga jag, busiga, tokiga och glupska ;)
 
 
 


Postat av: Noomie
2014-03-19 - 15:35:26

Jättehärlig bild(':

URL: http://lexx.blogg.se


Postat av: Marie
2014-03-19 - 20:30:14

Jag älskar den där bilden! Nu ser så himla glada och busiga ut alla tre ;) Man der verkligen glädjen du har :)

URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: