En riktigt god morgon :)


 
 
Dock har jag väldigt ont i mina knän när jag landade på sadeln igår, aj aj. Men jag ska nog överla dagen ;)
Just nu äter jag frukost, legat länge i sängen och ska snart iväg till min stjärna. Fixa och mysa lite innan det bär av till jobbet. Ikväll kommer jag skriva lite mer om gårdagen och även bjuda på ett klipp som ni kanske får lite ont magen av, eller ett gott skratt :) och sedan ett med mycket glädje! Vi hörs lite senare helt enkelt :)
 
 
 


Postat av: Therese L
2014-03-09 - 16:47:39

Är så glad för dig å cassador! Nu är nu verkligen på gång ju, kommer bog hända MYCKET i sommar!

På forf förra året gjorde jag typ samma... Fast Santos stannade och jag borde åkt av men på något vis klättrade jag upp igen :D
Läskigt, men såg väldigt fult ut;) jag lyckades dock inte samla mig och fortsätta på ett bra vis:P

Svar: Ja jag tror med det =) Jag har lite planer som jag inte ens nämnt i bloggen för jag fick ett mail om det idag, moahah, du är den första som får veta nu ;P hihi
Tack för alla dina härliga kommentarer och stöd <3 Det betyder jättemycket!! Jag hoppas vi snart ses på tävlingsbanorna <3 Ta tag i mig om jag inte känner igen dig <3 Massa kramar
Ica

Postat av: Alva
2014-03-09 - 18:55:36

Grattis till dig! :D
Måste bara säga åååh gud så fina dina hästar Cassador och Corvette är, helt underbart fina! Älskar deras färger och hur fina dom är kroppen liksom!
Hoppas du är nöjd med din dag, om inte en bättre dag imorgon!
Har du lust skulle det betyda massor om du kunde kika in på min blogg och kommentera något! Ha det så bra!

Svar: Tusen tack Alva =) klart jag kan ;)
Ica

URL: http://alvalindstrom.horseworld.se


Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol
2014-03-09 - 21:35:52

Super fin header du har!

Svar: Tack <3, men den ska snart bytas till en vårig =)
Ica

URL: http://skogsrusset.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: