Bloppis


 
 
 
Hejsan allihop!!
 
Jag tänkte testa på att ha min första bloppis här på bloggen. Haft lite saker liggandes ett bra tag nu som jag inte använder och ganska nya saker som jag heller inte får användning för. Sakerna kan hämtas eller skickas, frakt tillkommer på priset. Inget är tvättat på bilderna men kan fås tvättade innan jag skickar. Hittar ni något ni är intresserad utav skickar ni ett mail till [email protected].
 
 
Bloppisen avslutas på söndag kväll, 16/3.
Är ni flera som vill ha samma vara så är det högsterbjudande som gäller.
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Equiline, stallpaddar, fyra stycken, bruna, 58x65.
Använda en gång.
500 kr (nypris ca 1000).
 
 
 
 
 
 
 
 
Glen Gordon träns, FULL.
Mitt pris 500:- (Nypris ca 1300)
exkl tyglar.
 
 
 
 
 
 
 
Den ursprungliga padden har försvunnit men jag skickar med en svart som jag har använt.
 
 
 
 
 
 
 
Eurostar schabrak + luva, FULL.
Använd vid en tävling.
Mitt pris 650:-, inkl luva (nypris ca 700 + 500=1200)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sprenger bett, 3-delat med fasta D-ringar, storlek 12,5.
400:- (nypris 1200:-)
 
 
 
 
 
 
Mountain Horse väst, storlek S.
300:-
 
 
 
 
 
 
Schabrak 80:-, full.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Erika
2014-03-12 - 17:27:38

Tur att jag inte har Raski hemma ;) = ingen häst att shoppa grejer åt med andra ord.

Men fina saker, gillade tränset otroligt mycket. :)
Ångrade att jag sålde mit glen gordon träns en gång. :/

URL: http://eriikapettersson.blogg.se


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-03-12 - 17:37:28

sv; nej men tiden bara flyger iväg! höll ändå på att missa bussen ;)
Men kan bli lite långtråkigt i stallet om man är för länge, för eftersom jag inte rider Etoo hinner jag göra så mycket! (hoppas jag nån gång kan rida han ♥)

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: