Bloggen ger mig så mycket glädje!!


 
 
 
Jag har träffat många underbara och fantastiska människor som sträckt ut en hand till mig, allt tack vare bloggen. När jag fick veta att vi skulle vara i Glommen och hoppträna ramlade en polett ner. Jag mindes att en tjej som heter Therese och som har följt min blogg ett tag, va bosatt i Falkenberg. Jag har aldrig träffat henne men vi har flera gånger peppat varandra och velat träffas och hoppa ihop. Så jag hörde av mig till Therese och frågade om hon ville komma och hoppträna med mig och ja, det ville hon mer än gärna. Så nu har jag äntligen träffat Therese och fina Santos, både gjorde ett kanonjobb och va så duktiga trots lite nervositet <3
 
 
 
Santos
 
 
 
 
 
 
Therese ville inte alls vara med på bild ;) hihi
 
 


Postat av: ThereseL
2014-03-17 - 14:31:53

Therese finns aldrig med på bild.
Och Santos ser ju typ fet ut. Haha. Och så fint klippt han är, jag är stolt! ;)
Kram på Dig Erika! :D

Svar: Nä fy, han är ju inte alls fet. Man kan ju inte jämföra honom med Cassador som jag verkligen kämpar med att få upp i vikt!!! jag har hellre ön lite mer välfylld häst som man kan ta ifrån när man tränar och bygger muskler, än skinn och ben!!! ;) massa kramar
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: