BÄSTA PÄRLAN <3


 
 
Jag och Perlstoft drog igång en tävling för att fira ICUSENS ettårsdag. Vi kom fram till att vi ville att ni läsare skulle nominera någon i er närhet som betyder något. Vi fick in många fina nomineringar och det gjorde självklart inte valet lätt, så vi beslutade oss för att dra två lyckliga vinnare då det bara inte gick att välja en utav dem.
 
 
Vår motivering lyder:
 
Vi ville med denna tävling lyfta fram våra nära och kära som alltid sträcker ut en hjälpande hand. Som alltid finns vid vår sida och stöttar i ur och skur, för vi alla vet att ridsporten är en tuff värld bland svartsjuka och mobbning. Det finns verkligen de människor som gör underverk i vår vardag och det ville jag och Perlstoft lyfta fram. Vera och Emelie har två änglar i sin omgiving och de är verkliga väl värda att vinna denna tävling.
 
 
 
ETT STORT GRATTIS SÄGER VI TILL ER NOMINERING!!
 
 
 
Vera - Bloggar HÄR
 
 
"Åh jag vet precis vem jag vill nominera som pärla!!

Min medryttarhäst /foderhästs ägare, världens bästa Ida. (vuxen) Som alltid ställer upp och genom sin verksamhet (ridskola för barn med funktionshinder) gör så himla många främst barn glada och sätter en guldkant på deras tillvaro!
Hon tar sig alltid tid hon kanske egentligen inte har och är alltid positiv. Hon får en orka kämpa och att tro på sig själv. Hon är den snällaste person jag någonsin träffat och är mån om precis allt och alla och ser verkligen till allas bästa främst då också hästarna! En personlig plan till varje häst och alla blir verkligen behandlade så som dom förtjänar. Alla hennes hästar är harmoniska och glada och det jobb hon gör mestadels själv är OTROLIGT!
Hon förtjänar verkligen att vinna. Hon gör VERKLIGEN det för jag vet ingen annan som henne.
Kram"
 
 
 
Emelie - Bloggar HÄR
 
"Jag nominerar min bästabästa vän Emma (xoffbeat.blogg.se) När jag 2011 råkade ut för en hemsk ridolycka som gjorde att jag va tvungen för att steloperera nacken så va hon där och hjälpte mig med min tokiga unghäst (som orsakade detta) hon red honom, åkte i backen, hoppade upp igen om och om igen. Med hennes hjälp så fick vi honom så ridbar att han gick att sälja, Hästen jag skaffade efter det hjälpte hon mig också otroligt mkt med då den visade sig sparka bakut i galoppen när man började ställa krav, (Jag va ju LIVRÄDD när hon började sparka)
I samma veva lånade hon ut sin välridna supersnälla häst till mig ett tag så han kunde hjälpa mig få tillbaka lite självförtroende.
Hon finns där för mig varje dag, jag vet att jag kan säga allt till henne utan att hon dömmer mig. Hon är verkligen så jävla bäst helt enkelt. Hon är värd alla pärlor i hela världen enligt mig!"
 
 
 
MAILA: [email protected]
 
 
 
 
 
 


Postat av: Vera
2014-03-06 - 16:12:49

åh vad roligt!! ska jag maila till den adressen som står?

kram<3

Svar: :) ajemen!Kram <3
Ica

URL: http://vera.weride.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: