Bästa och sista delen...



 

Vad innebär ditt samarbete med perlstoft?

Svar: Det innebär att jag får gåvor, smyckespannband till hästarna och smycken till mig själv som jag får äran att bära. Jag får lägga ut bilder på bloggen och skriva om smyckerna. Jag gillar verkligen Perlstofts smycken, de är handgjorda, har en unik design på pannbanden och ser inte ut som alla andra. Vem vill inte bära smycken som gnistrar och glimmar??

 

 

 

Vem skulle vart din drömsponsor just nu om du fick välja en tredje?

Svar: Wow, denna va ju jättesvår. Men eftersom jag redan får möjlighet till unik utrustning så skulle jag vilja hitta någon som vill satsa på mig.. det hade varit en dröm. Vem det skulle va, har jag ingen aning om :)


Vilka bloggar läser/följer du??

Svar: Jag följer bara några stora bloggar, mer av nyfikenhet. Många av deras namn är inte värda att nämna.. tyvärr. För jag vet inte hur många gånger jag har kommenterat på så många bloggar, stor eller liten, eller ställt en fråga och får en bråkdel tillbaka. Har jag ställt en fråga eller gett något tips, så får man inte ett skvätt tillbaka på de större bloggarna. Jag kanske är den enda som tycker och tänker så här, men jag har bestämt mig för att radera hela min "följarlista" och följa dem som är värda att följa, NI. Ge och ta <3 Jag kräver inte att stora bloggar ska sitta och svara på alla sina kommentarer, men ställer man en fråga, undrar något, eller ger ett tips. Kan man vara lite medmänniska tillbaka... Jag har några hundra följare nu och jag känner mig stor redan, jag va nöjd med 50 följare/läsare. Det tyckte jag va coolt. Men skulle jag nu bli ännu större, hoppas jag aldrig aldrig någonsin att jag får storhetsvansinne och ett egoklistermärk tryckt i pannan. Någon som jag däremot vill nämna och som i sin tur har kommenterat på min blogg, är NELLIE BERNTSSON. Jag ställde ingen fråga, jag skrev bara vad jag tyckte hon gjorde bra på hennes blogg. Jag fick ett svar tillbaka där hon lyfte sina läsare och inte bara ett tack. Det är respekt och så förbaskat moget gjort. 13 år, ni andra kan gå och..... ;)


Jag va precis inne och läste på en blogg som jag följer varje dag, Matilda på showjumper.se.
Jag hade inte en aning om att hon skulle göra ett inlägg om "bloggrelaterade saker", men läs och se hur verkligheten är....


Här kommer ett klockrent utdrag av 7 punkter.

5. Varför det är ett sånt äckligt fjäskande kombinerat med skitsnack i bloggvärlden. Personer kan spy galla över någon storbloggare men så fort hon eller han dyker upp så ska det tas bilder och taggas osv. Eller när någon berättar för en hur kul det är att man har ett sånt bra samarbete med ett företag och sedan får man reda på att de mailat dem och nästan krävt att  de ska in istället. Fräsch stil.
Det är därför jag vill hålla mig så långt ifrån bloggträffar, bloggmontrar och samarbeten med andra bloggar som jag kan. Inte för att jag har något emot dem som anordnar det men man hör ändå bara hur de pratar skit om varandra efteråt.

 

Ditt bästa minne från klubben (hfk)

Svar: Denna var lätt, det var sommaren 2012 när vi hade årets första sommartävling och vi hade grillkväll efter lördagens tävlingar. När jag satt där med alla HFK:are som hjälpt till under dagen, så tänkte jag. Äntligen är jag del av en klubb och känner mig hemma. 25 år gammal.... <3

 


Finns det något du verkligen inte gillar inom ridsporten?

Svar: Jag har sagt det innan, men kanske inte gjort någon stor sak utav det MEN, jag skulle vilja se många av er ryttare bry er mer om era hästar. Tänka ur hästens synvinkel, GE HÄSTEN BERÖM och är det något på tok eller går fel, ta hem och träna istället för att göra det värre. Ge inte hästen skit för något som är ryttarens fel, tyvärr finns det allt för många i denna värld som aldrig någonsin bryr som om hästen utan bara sig själv och berömmelser. Jag blir så berörd och föller tårar när jag ser ryttare på elitnivå visa sin uppskattning och kärlek till sina hästar. Bilden ni ser nedan är på Niklas Jonsson och Caral. Jag befann mig 10 meter ifrån honom när denna puss på halsen fångades av både oss på läktarna och kameror. Detta är fantastiskt att se och detta är elitnivå <3
 
 
 
 

Källa: HÄR

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: