Ni är underbara vänner <3


 
 
 
Genom denna blogg har jag fått vänner för livet, vänner som är enkla, älskar hästar, älskar livet och njuter verkligen med allt som livet erbjuder. Det är inget skitsnack, ingen som ser ner på en eller som tittar snett när man gjort bra ifrån sig. NI peppar mig och jag älskar att PEPPA ER!! Instagram är det lättaste sättet för mig att hålla koll på er och skicka lyckönskningar eller grattis, hinner knappt med min egen blogg så lite svårt att följa er alla <3 Men jag kikar in då och då.
 
Jag vardera alla era kommentarer lika och jag bryr mig faktiskt om vad ni har att säga. Jag får ofta all möjlig kritik från er och jag kan lugnt säga att jag kanske inte riktigt varit där jag är idag utan denna blogg och er. Vi ger varandra lyckosparkar och tips när man behöver hjälp i vardagen m.m. Det är för mig guld värt!!
 
Extra glad blir jag när ni som döljer er bakom skärmen utan blogg kliver fram och säge hej :) Den första kontakten med en ny följare, läsare, en vän...otroligt roligt att läsa!!
 
 
Sofia Ekberg
Asså åååh va kul! Log mig igenom detta inlägget :D
 
 
Gitta Lindh
Ett enormt stort grattis 💝 Vilken fantastik känsla! Förstår å känner din glädje, inte bara för att man fick placering utan för att samspelet bara funkade. Det som man längtar efter så mycket. Det är magiskt, obeskrivligt! Är så roligt att följa dig, det ger oxå "gamlingar" som mig som började rida som vuxen lite hopp :) Det går bara viljan å envisheten är med en :) Ser fram emot att fortsätta följa dig å Cassador :) / Gitta
 
 
 
Det som har gett mig väldigt mycket med att jag bloggar är att vi som har samma typ av häst funnit varandra genom bloggen eller Instagram. Fick denna kommenta efter förra tävlingen av Sara Ussing:
 
 
Sitter på jobbet så har inte läst texten bara kikat på filmen men visst är det skillnad på galoppen? Han får gå lite större ? SER SJUKT BRA UT! Min får också gå lite större för det är där han hoppar som bäst, inte skena men du förstår. GRATTIS!
 
 
Sen vet jag inte hur många som ha skrivit dessa ord idag:
 
"HÅRT JOBB OCH SLIT LÖNAR SIG"
 

Dessa ord är precis vad jag kände idag, ÄNTLIGEN!!
Två tävlingar i rad och vi kniper 2:a platserna, det är så sjukt stort för mig!! :)
 
 
Det som jag verkligen vill sprida på tävling är glädje, att ha roligt och peppa varandra. Jag vill visa glädje och att jag uppskattar min häst för allt han gör för mig, jag vill glädjas åt andras framgång och inte sura ner mig för att jag ex kom två och någon tog MIN plats i toppen. Alla rider på lika villkor i denna sport och det är det som jag älskar, ingen kan komma efteråt och säga att man inte ska ha de där fyra felen, ett pet och 4:an sitter fastklistrad. Om nu inte någon funktionär får för sig att leka extrahinder på banan ;)
Jag och 1:an, Anna Åberg, hann på den lilla stunden innan prisutdelningen gå igenom massa, hennes häst va 8 år och gjorde sin andra 125. Hon köpte den efter hennes två barn då hon tävlade massor tidigare, så hästen hade inte gjort så mycket och hon hade inte tävlat på 8-10 år, osäker där men det var många ialf. Hon hade noll poäng till Falsterbo och gick rätt in och kvalade sig idag, unnade henne verkligen detta och vi båda sken upp som solen!! Hon frågade även mig vilken stam min häst hade och vart han kom ifrån m.m 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Sandra
2014-06-08 - 21:47:22

Det var Anna Åberg jag köpte min förra häst utav du vet Candy. Candy var efter hennes gamla tävlingssto.

Svar: Coolt, ja jag uppfattade de som att hon varit i toppen tidigare, såg aldrig henne rida men kommer absolut göra det i Falsterbo. Hon måste ridit riktigt snabbt och korta vägar då jag knappt vågade rida fortare eller snävare med min =)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: