Mitt nya liv <3


 
 
Min nya lägenhet är helt super på väldigt många plan, igår njöt jag av min alldeles egna basu :) Jag har nära till stallet, nära till centrum, närmre till jobbet och det är så tyst och lugnt här på dagarna. Skogen ligger bakom knuten och även equipehuset ligger väldigt nära. Ingen trafik och bilar som tutar eller oljud från räddningstjänsten. Jag gillar den, den passar mig som handen i handsken just nu!!
 
Idag har jag trimmat Cassador på lina, släppt ut han på gräs, varit och handlat mat, lagat mycket goda kalvfärsbiffar. Ändå har jag mycket tid över, även hunnit med att blogga utan stress... så nu tänkte jag faktiskt unna mig det fina vädret och ta med mig en påse morötter och bjuda min bästa vän på, 2 minuter på cykel... sen är jag där :)
 
 
 
Bästa Lexi Mudifaj fotade lite barbackabilde förra veckan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Johanna
2014-06-23 - 18:06:29

vad kul att du trivs i lägenheten!!

och vilka härliga bilder! Underbart att se ryttare som vågar släppa loss och köra barbacka ibland! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Linda
2014-06-23 - 18:07:53

Låter ju helt underbart! Superfina bilder också! :)

URL: http://lindabj.blogg.se


Postat av: Linda
2014-06-23 - 18:07:55

Låter ju helt underbart! Superfina bilder också! :)

URL: http://lindabj.blogg.se


Postat av: Mamsen
2014-06-24 - 08:48:30

Ohhh... vilka härliga bilder.
Han riktigt glänser, du är en liten tuffing som rider barbacka, var försiktig!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: