Min Lilla Gråa Trollunge


 
 
 
Vi va ju nere i Skyrup och överraskade Caroline och Corvette jag och Lexi, här kommer lite bilder
som Lexi fotade. Underbara och vackra bilder <3 Behöver inte skriva så mycket utan låter som vanligt,
bilderna tala för sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min älskade bebis, när jag först såg dig i hagen, efter flera månader ifrån varandra så blev mitt hjärta fyllt med kärlek igen <3 Jag ropade på dig, du lyfte upp huvudet, spetsade öronen och tyckte det lät konstigt. Jag ropade igen, du lyfte på huvudet mer och använde nog ditt minne lite, vände dig om och där va jag, mamma Erica. Så glad hon blev att se mig och jag blev minst lika glad. Lyckoruset bara flödade!! Det var även en fröjd att se Caroline och Corvette jobba tillsammans, det kändes fortfarande så rätt och jag kunde åka därifrån helt lugn och trygg. Corvette har det bra hos Caroline, även om hon är en oturshäst med sina ärr lite här och där genom åren <3 Så länge de bara är ytliga så... <3
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-06-29 - 08:45:53

Fina Corvette!!
Ja, det måste ha varit kärt återseende =))
Skönt att corvas har det bra.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: