GLAD MIDSOMMAR!!


 
 
Vill önska er alla en underbar dag och jag hoppas att solen dyker upp hos er. Här i Halmstad lyser den till och från, men jag är glad bara regnet håller sig borta. Cassador och de andra hästarna gå ute och åter gräs hela dagen och myser, en hel vilodag för Cassador, det är han värd.
 
 
Har ni eller ska ni göra krans till dig och hästen?? =)
 

Jag kommer lägga in bilder på hur jag kommer att se ut idag och även min krans,
en krans är ett måste varje år, eller ialf blommor i håret =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotografering för fiorimagazine <3
 
 
 
 
 
 


Postat av: Linda
2014-06-20 - 20:16:40

Hur länge har du ridit på Micklemträns, och har du märkt stor skillnad? :)

URL: http://lindabj.blogg.se


Postat av: Mamsen
2014-06-22 - 17:46:00

Åhh... så fina ni är. Man kan tro att ni tagit bilderna nu till Midsommar =))
Kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: