equipe <3


 
 
Gillar ni equipes produkter?! Jag kan ärligt säga att jag kärade ner mig i equipe när jag va ute efter en sadel till Corvette. Jag hade köpt en Prestige Meredith, visst var den mjuk i lädret men passade mig inte alls med sits och långa ben. Corvette va lite bockig så behövde verkligen inte hänga mer löst... Så jag började leta ny sadel och blev helt kär när jag hade provat en kompis equipesadel, en expression. Jag satt där jag satt och fick en helt annan ridning. Sen dess har jag alltid haft ett svagt öga för equipe <3 Varför byta när man är kär?!
 
 
 
 
 
Nu när det börjar dra ihop sig till hästfest, massa montrar, tävling, sol, bränna och massa människor på ett och samma ställe :) Vad vore inte pricken över i:et att ha en tävling i Falsterbo?? :) Fick ett godkännande från Susanne idag, ska bara finslipa min idé och rådfråga först. Sen kommer jag gå ut med det här på bloggen hur man går tillväga för att vinna något från equipe :) 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-06-25 - 12:39:27

Spännande :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Sophie
2014-06-26 - 09:14:38

Sjukt taggad! Falsterbo kommer bli grymt i år, jag känner det på mig :)

Svar: Eller hur!! Jag är så taggad och går runt och hoppar av lycka :D
Ica

URL: http://sophieth.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: