En fråga :)


 
 
 
Fick en fråga från Linda där hon undrade lite över tränset jag rider med.
 
 
Hur länge har du ridit på Micklemträns, och har du märkt stor skillnad? :)
 
 
Jag har ridit med tränset i snart ett halvår, jag lånade först tränset av min tränare och märkte direkt att Cassador gillade det. Ibland byter jag träns men väljer ofta det som är liknande, med pullarstycke. Cassador är mycket lugnare med micklemtränset, han känns mycket mer harmonisk och gillar det verkligen. Kan varmt rekommendera det om ni har lite oroliga hästar eller om ni bara vill ha ett bra träns som är utformat för hästen huvud och som är väl genomtänk. 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-06-21 - 17:10:06

Terräng bilderna, snälla?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: