Det känns bra nu :)


 
 
Idag, äntligen, hade jag och Cassador ett helt underbart pass. Klockan 06.15 satte jag mig i sadeln och skrittade ut en liten runda först på långa tyglar, när vi kom tillbaka valde jag grusbanan även om jag vet att han brukar dra och vara lite galen. Jag valde att sätta på gramanen idag med, så länge han inte vill jobba rätt utan den och slippa dragkamp i munnen så kommer jag rida med den. Idag, från första galoppsprånget så lyssnade han och gjorde allt för att göra rätt. Vi trimmade en bra stund i galoppen och även i den förvända, både på rakt spår och volt. Behövde inte rida mer än 45 min (15min skritt), så himla glad och härlig känsla inför tävling i morgon. Tagga 125 i morgon :)
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-06-27 - 21:08:36

Åh så roligt!! <3

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: Mamsen
2014-06-27 - 21:14:08

Lycka till! Kul!!! tankeöverföring när du ringde
Massa kramar nu och se till att prinsen sköter sig =)
Vi följer er i morgon

Postat av: Erika Pettersson
2014-06-28 - 11:32:44

Kul att de går bra för er. ;)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: