Tänk om...


 
 
Just nu har jag ett leende på läpparna, en dag nästa vecka ska jag träffa någon för första gången. Nä nu ska jag inte ha för stora förväntningar men ser fram emot denna fixdejt genom en gemensam vän. 
 
Nu tittar jag och en vän på 6 åringarnas final, sen ska jag jobba eftermiddag på hoppläktaren. Om det inte blir för sent ikväll kan jag blogga när jag kommer hem. Har så mycket att berätta om mina planer för Cassador och vad jag har gått runt och gjort här på mässan. Min orutin på foder och konsten att bygga upp hästen har gjort att jag vill bli kunnig och visa att det går om man kämpar!! Jag har köpt två hinkar för 1700, vad de innehåller och hur de ska hjälpa min prins kommer jag att beträtts för er. Spännande!!! 
 
 
 
Happy girl :)
 


Postat av: Emelie
2014-07-13 - 11:41:51

Åh, tack vad glad jag blir :') Tacktack!!


URL: http://lindblad.blogg.se


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv
2014-07-13 - 15:48:55

Åhå, spännande med dejtplaner! Lycka till, hoppas han är ett riktigt fynd!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: