Mjukstartar veckan



 
 
Tidig hemgång idag med från jobbet, men idag blir det ingen fest. Redan krypit ner i sängen och ska försöka somna snart. Så taggad på en ridtur med min prins i morgon!! Måste försöka ta en bild på hela honom så ni kan se vad ljus han har blivit, solen har blekt pälsen så han har ljusa hårstrån över hela sig. Så himla söt :) 
 
På fredag är det bokat, ni som läser noga vet vad jag menar. Väldigt glad och nyfiken, tycker allt det är dags nu..orkar inte vänta längre ^^
 
 
 
 
 
Ser ni hur både Cassador och Primör trivs som sällskap. De litar på varandra och kan stå tryggt bredvid utan sparkar eller bett. Jag kommer gråta när jag tar honom härifrån :( 
 
 
 
 
 


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv
2014-07-16 - 04:01:41

Du har alltså en spännande helg framför dig, lycka till!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: