Home sweet home


 
 
Åkte hem till familjen i småland, så tråkigt och ensamt i Halmstad när alla bor här och inte där. Överraskade självklart allihop men mamma hade sina aningar om att jag kanske skulle komma hem. Så vi har myst, ätit och druckit gott :) En helt vanlig semestertisdag (bara för mig), men bäst man njuter, för vem vet när det blir den sista dagen. Nu ligger jag i mitt barnrum och jag vet hur morgonen kommer att starta. Vår hund Lilly kommer upp och säger godmorgon på sitt vis.
I morgon ska jag och Lilly promenera långa rundor, hon slipper följa med mamma till jobbet :) Vi ska hälsa på min bror som inte börjar jobba fören eftermiddag i morgon. Sen ska vi kanske träffa lite kompisar :) vi ska även se om Lilly kan lära sig nya tricks, har ni något roligt hundtricks som jag kan lära Lilly? Hon kan väldigt mycket men långt ifrån allt. 
 
 
 
Lilly idag, när jag hade parkerat bilen :) 
 
 
 
Mums..;) 
 
 
 
Jag va även ute på en barbackatur på Cassador idag och söta Lexi cyklade :) 
 


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv
2014-07-02 - 01:54:39

Vilken sötnos till hund! Njut av semestern, verkar som att du har hittat det perfekta semestertempot.

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Erika Pettersson
2014-07-02 - 09:29:13

Söt vovve :D

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: Sophia Karlsson
2014-07-02 - 10:23:41

Åh är det i Halmstad du bor? :)
Jag ska dit vecka 29 och hälsa på svärföräldrarna..
Hoppas du har en grym semester :D

Svar: Va trevligt :) japp, här bor jag ;) vi kanske ses!!
Ica

URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: