Era peppande ord 💕


 
 
Jag Àr sÄ glad över denna blogg, den Àr lagom liten/stor för mig. Ni som följer mig bakom skÀrmen skriver alltid sÄ peppande och stöttande kommentarer och vill alltid vÀl. De som varit inne och skrivit elaka ord under ett Är kan jag rÀkna upp pÄ en hand och nÄgra kunde jag Àven namnge eller va skickebud frÄn större blogg...
SĂ„ i eftermiddag/kvĂ€ll tĂ€nkte jag publicera lite kommentarer igen, jag tycker det Ă€r roligt 💕 
Nu har jag avslutat en god frukost i SmÄland och tÀnkte bege mig ut pÄ promenad med goaste hunden, Lilly. Vi hörs lite senare :) Ska Àven shoppa lite, weeii!!
 
 
 
Coolaste 7 Äringen, hoppar vatten som ingenting. Första sprÄnget över vatten gjorde han pÄ tÀvling som 5 Äring ;) 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: