datorn är paj :(


 
Min dator hänger sig hela tiden, därav dålig bloggning. Får nog bli en ny i helgen så ni inte tröttnar på mig ;) har ni något prisvärt tips?? Ipad eller bärbar dator?? Kommer bara blogga och betala räkningar mer eller mindre :) 
 
Annars händer massa på hästfronten ;) Cassador tränas för fullt med konditionen, muskelbyggnad och styrka. Han rids dock inte varje dag utan behöver återhämta sig med. Det händer massa i gamla stallet med, blev lite paff när jag va där på tävlingsmöte idag och såg ritningen... Shit. Detta ställe hade allt innan förutom ett genomtänkt stall och stora hagar, nu ska stallet fixas som ni kan se på ritningen. Sedan kommer hagarna att flyttas och bli avlånga gräshagar. Jag hoppas verkligen och tror faktiskt att det kommer bli bra. Både ni och jag har anat att Cassador har vantrivts lite, men med de nya boxarna kan han titta ut i sin lucka precis som han gör i stallet han står i nu. Jag kommer även sträva efter att hitta en hagkompis till honom, på lång sikt kommer han säkert hitta en ny vän.
 
 
 
Väggarna är bortblåsta :)
 
 
 
Om ni tittar på ritningen så fanns det bara boxarna i hela stallet förutom box 7, där hade vi en liten sadelkammare. Det som är nytt är foderkammare, täckesrum, uppbindningen och ny/större sadelkammare :) 
 
 
 
Titta va fin han har blivit min prins :) 
 
 


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv
2014-07-23 - 03:37:10

Spännande med helrenovering av stallet, hoppas allt blir bättre. Vad fin Cassador har bllivit, det nya fodret verkar fungera?

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Michelle
2014-07-23 - 07:24:33

Kanske inte billig, men prisvärd är MacBook. Köpte faktiskt en igår på Siba för ett "billigt" pris, kolla de! :) vill ju ha mer bloggning på icusen :)

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2014-07-24 - 10:13:17

Köp en riktig bärbar dator för Ipaden kan man inte spara så mycket bilder på. Annars är den bra att surfa på och så där. Jag har både och. Ibland lägger jag in bilder på datorn sen skriver jag klart inlägget på paddan.

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: