Vart ska jag ikväll??


 
 
Vart är jag och min cykel påväg denna fredagskväll med detta innehåll i cykelkorgen?? ^^
 
 


Postat av: Jessica
2014-01-10 - 22:14:09

Oj, jag hamnade på din blogg väääldigt länge, haha. Jag är en riktig filmnörd och älskar att kolla på filmer, och då gärna så man ser lite utveckling (äldre filmer och nyare filmer) - det är ju så kul och motiverande! Jag bara måste säga att fytusan vad fina hästar du har! Blev lite kär i Corvette redan i headern (är svag för skimlar, och desto mörkare desto snyggare, haha) men såg sedan filmer och kände att Cassador var en riktig läckerbit! Såg därefter filmer även på Corvette och jadu, haha. Jag tror jag har råkat fastna i en ny blogg ;)

Sen bara måste jag ge dig beröm för din ridning! Du rider så himla mjukt, lugnt och ger verkligen dina hästar bästa möjliga förutsättningar. Det är så roligt att se och jag önskar kunna ta med mig din noggrannhet och mjukhet även i min ridning :)

Jag har ju en hel del problem med lydnaden med min häst vilket är lite surt, men när hon är lydigare kan vi nog också höja hindren lite :)

Sv: Nej, usch alltså. Dessa giriga hästhandlarsvin borde inte få ha djur! :( Men vad menar du med att du hade tur? Var det en relativt "ren" affär? Hur gick det till när du köpte honom? :) Jag skulle ljuga om jag påstod att de inte har attraktiva hästar på Veldstar, men det känns ju som att det måste vara fuffens inblandat med tanke på hur många hästar överhoppar sig och dessutom är det humana priser på dem - vilket ju borde vara för bra för att vara sant, och då brukar det ju vara det också...

Jag hade också tur, då denna "M" sägs ha stoppat i hästarna både det ena och det andra för att få dem att röra sig rent och vara ridbara på provridningar bl a.

Oj, vad lång kommentar det blev :)

URL: http://vinna.blogg.se


Postat av: emelie
2014-01-10 - 22:38:49

Stallet!! Önskar jag hade stallet på cykelavstånd men blä får ta bilen i 20 min istället

URL: http://komkoma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: