Sushiiii


 
 
Ni som känner mig väl vid detta lag vet att jag älskar SUSHI, folk blir ju helt galna på mig när jag på Instagram (Icusen), hela tiden lägger upp bilder. Men jag kan ju inte låta bli att äta sushi, det är ju sååå gott. Det är verkligen en drog, en förbaskat god och nyttig drog om jag får be!! =) Sen häromdagen hittade jag denna söta bild på ett barn med en SUSHIDRÄKT, att jag inte dog av skratt!! Om den finns i big size vill jag ha en till halloween 2014 ^^
 
 
 


Postat av: Sara Ekman
2014-01-06 - 17:59:07

Haha sååå söt bild!

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Amanda
2014-01-06 - 18:04:47

Sushi är så gott :D Och såååå gullig bild :)

URL: http://amandadudas.blogg.se


Postat av: Lina
2014-01-06 - 19:06:50

Nähä, nu får du sluta äta sushi, du ska ju spara pengar till resa och träningar och det är dyrt att äta ute så STOOOOP!!! nu ;)
Kollade precis filmklippet på Cassador och oj vad sugen jag blir, han skulle bli en mycket vacker dressyrhäst också.
Man ser verkligen skillnad, lugn och fin och mer på sina bakben även om man ser att han fortfarande är "på"
Men det är ju det man vill ha, man vill ju inte förlora gnistan, det ska ju finnas energi att bygga på och att ni gillar varann råder inga tvivel :D
Ser fram emot en film från dressyrtävlingen :)
Det vore faktiskt kul med lite klipp och kommentarer från framridningen också när du tävlar, utan musik i bakgrunden. Vore kul att höra dig, hur du tänker, hur hästen känns osv. Jag vet att man har annat att fokusera på innan start men du kanske kan testa någon gång.
Vore också roligt med lite längre träningsfilmer där du pratar om hur du tänkt lägga upp träningen för dagen, hur hästen känns osv osv, jag vill ha lite mer av DIG
Alla dina foton och filmklipp som du lägger upp är jättefina men jag skulle önska mer.
Du är en stor inspiration bara genom din kärlek till hästarna men jag tror du har mer att ge så du kan väl fundera på det och du är ju en god ryttare så du har inget att skämmas för.
Risken finns ju så klart att några negativa kommentarer ramlar in, det får man nog ta om man har en blogg men jag är övertygad om att vi som gillar dig är fler och jag förväntar mig inga underverk, var bara dig själv, det räcker :)
Ja, jag vet att Tyra har sina träningsfilmer men du kan väl göra din egen grej, jag skulle uppskatta det i alla fall.
Du kan väl fundera på det i alla fall, snäääälla!!!
Kram :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: