Nu blir det brunch :)


 
 
Nu ska jag fixa brunch och sedan blir det stallet, jag ska ta med mig alla smycken och Cassador ska få agera model. Lexi ska fotografera allt så bilder kommer att komma upp i helgen. Riktigt snygga och läckra pannband, lovar att ni kommer gilla dem. Tack bästa Perlstoft.se för att jag och hästarna får ta del av din vackra smycken <3
 
 
 
 
 


Postat av: Matilda
2014-01-18 - 13:18:28

Sushi? ;)

URL: http://www.showjumper.se


Postat av: Anna
2014-01-19 - 11:03:57

Gillar denna bild! Superfin! :)

Läste diskussionen om Corvette, det är himla svårt med hästar som krullar ihop sig, tyckte själv att det såg mer ut som att det var hästen som själv placerade nacken i den positionen än att det var ryttaren som placerade hästen där....

Sv. Tack vad snällt! :) Så kul att höra!! Jag funderar så klart på en ny häst. Men om det blir en unghäst eller en lite äldre är inte bestämt ännu. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha men jag vill i alla fall inte ha en helt färdig (har inte heller råd med det...) utan vill gärna utbilda litegrann själv. Men som sagt, vet inte från vilken nivå jag vill att hästen är när jag tar den! Och sen så vill jag veta var jag hamnar själv innan jag köper något. Är ju inte säkert att jag blir kvar i Kiruna efter vicket gått ut.

URL: http://dressyranna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: