Mitt hjärta och jag i morgon


 
 
I morgon är det tävlingdebut och jag är mest nervös för vägen dit och vägen hem. Även om det bara är 25 minuter bort... Själva tävlingen har jag inga problem med, jag ska BARA sitta still, vara lugn och få min häst lugn. Resten sköter min stjärna till häst <3 Jag kommer uppdatera om allt på INSTAGRAM, följ mig på Icusen om ni inte redan har mig. Annars kommer det komma upp resultat, utverdering och film på kvällen. Jag kommer även lägga upp lite andra klipp i morgon då jag får tillbaka min hastighet =) Direkt efter tävlingens sticker jag till Lund och ska fira en kompis, men om det inte blir för sent kommer jag hinna blogga lite på kvällen.
 
 
 
Håll nu tummarna att vi kommer dit, att det går bra och att vi kommer hem <3
 
 
 
 
 


Postat av: Christa
2014-01-31 - 23:40:46

Lycka till och "rid så det ryker" ;)
Kram, Tant C

Postat av: Ryttarlivet.com
2014-02-02 - 20:24:40

Woho, visste inte att du hade insta, ska följa direkt!

URL: http://www.ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: