Mina läsare är grymma!!


 
Detta fick jag som svar på förra inlägget, helt fantastiskt att få sån feedback av mina läsare, Tack Lina <3
 
*************************
 
Tror vi kommer på fler förslag och frågor eftersom. 
Fortsätt hålla bloggen levande och ödmjuk, vore jättetråkigt om den blir som Tyras. 
Inget ont om henne som person för jag känner inte henne, hon är säkert en jättetrevlig tjej men hennes bloggar tilltalar inte mig. 
Det spelar ingen roll för mig att hon har massor av fans, jag gillar inte stämningen. 
Det är kul när du lyfter fram dina läsare och svarar på frågor, då är det roligt att läsa och komma med tips. 
Ett inlägg kanske kunde handla om vad du vill med bloggen och hur känner du när dina fans eller kritiker (har dock inte sett några negativa kommentarer här, plockar du bort dom eller får du inga?) kommer med kritik eller goda råd. 
Kan tänka mig att det kan vara både kul och tröttsamt oavsett hur väl en person bakom en dataskärm (som mig) vill. 
Jag tror att nyckeln till en framgångsrik blogg är att "se" sina läsare och ge respons även om man inte håller med "goda råd" eller kritik. 
Sen kan jag förstå om man plockar bort kommentarer som "Gu vad dålig du är" men hur ser du på övrig kritik om du skulle få det som tex "Jag tycker det var jättedåligt att du gjorde si eller så" 
 
Haha, just det. Jag är ju skyldig till en känga som jag gav dig för ett tag sedan även om jag inte menade något illa och den kommentaren tog du i och för sig inte bort samt att du svarade så det var snyggt gjort ;) 
Men annars då, har du fått någon taskig kommentar någon gång och plockat bort den eller kommer vi att kunna se det här? Var går gränsen i så fall? 
Nu är det ju verkligen inte så att jag hoppas på att du ska få en massa dumma kommentarer men jag kan tänka mig att det alltid droppar in något på alla bloggar. 
Nu har jag ju ingen blogg men tror att min gräns går vid personangrepp, övrig kritik kan jag nog ta och svara på men kritik ska alltid vara konstruktiv. 
Jag försöker leva efter det själv och hoppas att jag lyckas 
 
Tror att bloggen kommer att bli större och större så fortsätt som du gör att uppmärksamma dina läsare och svara på våra enkla små frågor :)


Postat av: LORISSA LOVEBOMB
2014-01-07 - 15:57:13

Gud så fint att du fick så många önskemål :D Det gör det roligt att blogga!

sv: Jag är också allergisk mot allt.. och jag är yngst. Det finns ingen rättvisa :P

URL: http://lorissalovebomb.se


Postat av: Ida
2014-01-07 - 16:32:04

SV: Tack! Jag med! :)

URL: http://gartunarider.blogg.se


Postat av: Elina
2014-01-07 - 19:41:32

Härlig feedback! :)

SV: Det försökte jag med i flera år när jag gick på ridgymnasium, men är fortfarande feg. Kan hoppa över småskutt, t ex träd i skogen osv men när det blir riktiga hinder så kommer fegisen fram. Med rätt häst och tränare kanske jag någon gång kan komma över den rädslan! :) Annars är jag en dressyrnörd utan dess like och även lite mot western/akademiskt.. :)

URL: http://elinaf.se/


Postat av: ThereseL
2014-01-07 - 20:45:30

Din blogg växer ju absolut!! Och håller med om att di. Blogg är bra just pga din ödmjukhet och hur uppriktig du är!
Keep it up! ;)

Svar: Tack Therese <3
Ica

Postat av: emma
2014-01-07 - 21:04:24

Toppen!

URL: http://emmawahls.blogg.se


Postat av: kaffehörnan
2014-01-07 - 21:13:18

De var inte alls meningen att försvinna :)

URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: