Min samarbetspartner PerlStoft


 
 
 
 
 
 
I höstas kontaktade PerlStoft mig och undrade om jag ville påbörja ett samarbete. Jag och hästarna skulle vara deras ansikte utåt tillsammans med deras produkter, både smycken till hästarna och mig. Perlstoft är ett ganska nystartat företag och jag har nu under en tid "testat" produkterna, smyckespannband till hästarna, armband och halsband till mig. Den största fokusen har varit på smyckespannbanden då dessa är unika på marknaden och PerlStoft har gjort sin egen nisch på dem. Alla smycken är handgjorda av Perlstoft och går att få i vilken färg och modell man önskar. Priserna varierar beroende på vad man är ute efter, men det finns för alla plånböcker och jag lovar er att ni blir nöjda med vad ni får betala för. Jag är idag jätteglad att kunna få representera PerlStoft och alla vackra smycken som jag och mina trollungar får ta del av. Jag är helt säker på att hästarna kommer få många blickar på sig i vår/sommar. Vem vill inte ha lite bling bling till sin häst, glänsa lite extra till både vardag och tävling??
 
 
PERLSTOFT
 
Inspirerad av hästens skönhet vill vi på PerlStoft
erbjuda något nytt och annorlunda med hög kvalitet
till rimliga priser.

Tänk att få smycka sin häst med vackra pärlor och kristaller
och varför inte matcha sin häst med ett halsband i samma färg
som hästens pannband.

Dom unika pannbandshållarna gör att Du enkelt kan byta ut
ett smyckespannband till ett annat beroende på vilken färg
du vill ha för dagen.

Detta gör att du kan hålla kostnaden nere, har du köpt ett par
pannbandshållare behöver du bara köpa smyckespannbandet
och mixa och matcha så mycket du vill.

Alla smycken är handgjorda och vi använder oss nästan
uteslutande av pärlor och kristaller från Preciosa och Tjeckiskt
glas för att hålla en så hög kvalitet som möjligt.

Specialbeställningar mottages i mån av tid, räkna med
ca 4 veckors leveranstid.
 
 
www.perlstoft.se
 
 
 
Pannbandshållarna finns i flera olika färger
 
 
 
 
Alla smyckespannband är handgjorda och unika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3   P E R L S T O F T   <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2014-01-18 - 23:58:46

Tjusigt med bling bling! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Anna
2014-01-19 - 10:54:42

Tjusigt! Men värt att kolla upp vilka regler som gäller i TR. Tidigare har det i alla fall varit så att man inte får tävla med pannband utan "lädergrund" i dressyr....

URL: http://dressyranna.blogg.se


Postat av: Lina
2014-01-19 - 18:17:52

Sååå snyggt, vill ha :)
Tyvärr får vi dressyrryttare inte tävla med dessa pannband men man kan ju vara snygg på träning och till vardags.
Måste säga att det är himla tramsigt att det måste vara läder på baksidan vid tävling, ungefär som pärlor eller kedjor skulle skada hästen, finns värre saker att ha koll på tycker jag.
Kul med nya saker på hästfronten :)
Sista bilden är verkligen fin, ni är så söta tillsammans :)
Är det dödskallar på pannbandet? Ser häftigt ut men jag kan inte hitta det i shoppen, bara halsband med dödskallar. Måste man specialbeställa om man vill vara lite "Bad ass" på hästen ;)

Postat av: Sara Ekman
2014-01-19 - 19:45:03

Så himla kul att ha något så fint och unikt som sticker ut! :)

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: Julia
2014-01-20 - 01:27:03

De har väldigt fina grejer tycker jag!

URL: http://ohjuliet.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: