Laddar inför i morgon =)


 
 
 
 
I morgon blir det start i 90 och 1 m. Perfekt första start på året, ingen ansträngning med höjder utan mer lekande lätt. Mer markarbetshoppning för Cassador och även mig. Vi ska träna på det som är mellan hinderna och innan, lugnt och sansat i 90, gör inget om han får tidsfel, ska ta ut svängarna och låta hinderna komma på vägen.
 
 
Jag har tvättat det blåa schabraket (somma som på bilden ovan) med tillhörande luva, men vilket pannband ska han ha?? Något förslag?? Blått, silvrigt, guld, koppar eller döskallar??
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Lina
2014-01-31 - 15:14:38

Dödskallar så klart, han är ju en riktig "Bad Ass" ;)

Postat av: Scottish Moments
2014-01-31 - 16:53:19

Supersnygga saker ju!!!
Får jag ta tillfället i akt att tipsa om en tävling jag har i bloggen just nu... Man kan vinna ett fotorelaterat pris som är bra om man tar många bilder och har en egen blogg eller annars också. Vore jättekul om du vill delta!
Och lycka till i hopptävlingen i helgen!!

Postat av: Mamsen
2014-01-31 - 22:29:24

Blått passar han bra i och lycka till imorgon.
Kramis

Postat av: Ryttarlivet.com
2014-01-31 - 22:57:15

Det blå högst upp tycker jag, jättefint! Lycka till på tävlingen!

URL: http://www.ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: