BRRRRRR!!!


 
 
Fy i fabian va det är kallt =( Jaha, duktig som jag va så cyklade jag till stallet när det blåste som mest, det fick jag verkligen smaka på med tanke på att jag blev över lycklig så fort jag tog mig 1 meter fram och det inte blåste, sen bet vinden tag i mig igen. Huuuuah!!
Nu sitter jag hemma i lägenheten och ha fixat varmt och gott te till mig. Älskar verkligen te och min söta tekopp med en kanna på. Himla smidigt då man kan ha tevatten i kannan om man vill ha mer, samtidigt som det håller tet varmt, tycker alltid det kallnar för snabbt annars. Kallt te dricker man bara på sommaren, mmmm iste, brrrr för det nu ;)
Jag sitter även och laddar upp filmklipp som jag ska klippa ihop till ett, så det kommer jag bjuda på lite senare. Det blev inget prat då både jag och hästen frös sen, Cassador är ju nyklippt med, kan hända att jag kommer fixa träningsvideos till våren när jag och Cassador har kommit en bit och jag har funderat ut hur jag ska göra dem =D Men lugn, jag gör allt för er så det kommer att komma!!
 
 
 
 


Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-01-12 - 17:29:10

Åh vilken smart uppfinning! Borde finnas till kaffe med!

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: