Snabbt, gott och blandat =D


 
 
 
Som rubriken lyder, så blir detta inlägg skrivet lite snabbt skrivet med lite gott och blandat från dagen. Jag har hunnit med mycket idag men inte hunnit och packa ner allt..
 
 
 
Först vill jag börja med att morgonen startade helt underbart med ett dressyrpass på min fiiina dressyrhäst. Han tyckte det va riktigt jobbigt i början och kickade faktiskt till mig med baken en gång men sen.... woooow. Maggan är så sjukt duktig och vet precis vad jag behöver höra och lära mig. Hon pratar så jag förstår henne och när lite pusselbitar har ramlat mer påplats så ska vi faktiskt "dressyrhoppa". Tänk om jag kan få en ny häst tack vare dressyrträning. Han älskar verkligen sitt kombinationsträns (micklem) från Equipe. Han är så mycket stadigare i hela kroppen nu, går lätt ner i form och jobbar med baken. Men vi har mycket kvar att lära. Jag berömde Cassador hela tiden idag och efter en stund sa Maggan, "Men nu var det faktiskt inte hästen som gjorde rätt, det var faktiskt ryttaren så du ska också ha beröm".
 
 
 
 
 
 
 
 
Hästarna fick frukost, jag släppte ut dem, mockade och fixade allt och hann även med ett dressyrpass innan jag skulle vara på Salong Update för fix med håret inför helgen. Bästa salongen i stan, jag har enbart färgat mitt hår 3 gånger under hela mitt liv, bara slingat blont och någon enstaka färg nyans. Så jag låter bara Update göra det för jag har aldrig varit missnöjd <3
 
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni?? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur många visste att jag älskar att laga mat?? Och jag älskar att laga nyttig mat :) Här kan ni se matvete, lax, avokado (ligger under basilikan), ägg, gravlaxsås, ångkokt broccoli, färsk svamp och sallad. NÄSTAN så detta slår sushi och då är det inte dåligt ;) Men bara nästan...
 
 
 
 
 
 


Postat av: Marie
2014-02-27 - 15:19:32

Snyggt!!! :D

URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com


Postat av: Lina
2014-02-27 - 15:55:54

Snyggt, jättefin hårfärg. Hade velat se en bild framifrån också.
Jösses vilka snygga dressyrben du har jäkla människa, jag blir så avundsjuk. Fan vad snyggt det kommer bli när du får en ny dressyrsadel.
Ha det kul på GHS, synd att jag inte kan vara där
Kram

Postat av: Erika Pettersson
2014-02-27 - 18:30:35

Va härligt med en sån bra person som du gillar och de funkar bra o rida för. :)
Det är guldvärt om man ska utvecklas att man klickar med den man rider för. :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: Mickan
2014-02-27 - 20:01:24

Ditt hår blev jätte fint!!

URL: http://hastenmac.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: