Lugn måndag


 
 
Cassador fick en lugn måndag, en liten promenad till stället vi skulle fotografera och det tog inte lång stund innan vi va klara då Cassador hade ett enormt tålamod. Visst fick jag några nyp och han höll på att äta upp mig några gånger och bokstavligt mina kläder, ja massa roliga bilder kommer att komma upp även på det. Jag gillar att bjuda på alla mina sidor och även "back stage", så tråkigt med en blogg som bara visar glitter och glamour?! Eller vad tycker ni?? 
 
Men eftersom Cassador va trött i kroppen igår så kände jag att en lite längre promenad på eftermiddagen hade varit bra för knopp och kropp. Så bästa Lexi va ute och gick med honom i 40 min i solskenet <3 Han hade tyckt de va skönt och mysigt, min fina prins. 
 
 
 


Postat av: Mika
2014-02-25 - 08:25:36

Nej jag tycker inte alls det är tråkigt med bara glitter och glamour. Vet inte hur du fick in det i din blogg??? Den är väl aldrig bara glitter och glamour? Typ aldrig.

Svar: Glitter och glamour är för mig bara utsidan på en blogg. Bara massa positivitet och kanske även lögner för att dölja verkligheten. Självklart bjuder jag på massa glitter, kärlek och glädje i bloggen men även mina misstag, dåliga dagar.. Ups and downs helt enkelt :) Gillar du bloggen som den är eller saknar du något?? <3 Tack för din kommentar Mika!! Kram
Ica

Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-02-25 - 09:25:54

Rösta på mig är ni supersnälla! :) <3

http://apps.facebook.com/1427165050856448/?app_data=17780

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: