Lite otur men mycket tur :D


 
 
Det är väl livets små hörn och kanter. Otur och tur, lite av det ena och lite av det andra...tyvärr mycket av den där oturen oftast. Men om jag ser bortom all min otur som jag får smaka på i vardagen så har jag väldigt mycket tur. Jag har två otroligt fina hästar som är friska, min familj är frisk, jag har ett bra jobb och stadig ekonomi. Jag har tak över huvudet, fin brumbrum som drar mig och hästarna överallt. Sist men inte minst, otroligt vackra vänner <3 Bara detta gör mig väldigt tursam och världens rikaste!! Sen att bilen går sönder ibland, punka på cykeln och att lägenheten inte städar sig själv...och på tal om alla glas och speglar jag gjorde sönder förra året (otur för resten av livet men vi glömmer det nu). Småpotatis egentligen :)
 
I morgon är det butikernas dag, de försöker sälja massa röda och rosa saker och vill att man ska uppvakta. Visst är det gulligt...men alla de andra 364 dagarna?! Jag tycker själv inte man måste köpa 1000 rosor för att visa att man älskar någon. Hitta på något kreativt istället, åk ut på picknick eller hemlig bilresa och myyys <3 Längesedan jag firade denna dag med någon jag verkligen älskade. Nästan 7 år... Men min prins finns dör ute, tror till och med det finns massa prinsar till mig, ska bara hitta en av dem först. Jag har alltid, haha, nu kommer den igen, OTUR med killar ;) Jag hittar alltid de som är upptagna eller som bara inte gå att få....komplicerat i know!! Hittar jag någon som är bra och intresserad i mig, duger han inte...kräsen I KNOW!!! Därför får man spendera alla-<3-dagen själv, eller nej jag ska pussa på min prins i stallet..
 
 
OCH VET NI VILKEN LYX JAG FÅR I MORGON!!!? Amanda ringde innan och har vägarna förbi på morgonen så hon kommer till HFK och håller privat hoppträning hemma. Jag slipper köra till Båstad ^^ <3 <3 Bästa tränaren som verkligen bryr sig och står ut med mig.... Nä så farlig är har inte!! Massa blogg i morgon och utvärdering!!
 
 
 
 

 

 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-02-14 - 09:34:52

Man behöver inte pojkvänner när man har hästar ;) Hahha ♥

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: Anonym
2014-02-15 - 21:21:22

Hej!
Var har du köpt dina underbart fina ridstövlar? Och hur mycket kostade dom?

URL: http://vanessalander.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: