Lite mycket nu..


 
 
Mycket i huvudet, massa att göra, fullt i kalendern, bilen på verkstan och tävling på söndag.....skjut mig ^^ Jag har slutat berätta om mina dagar, från att jag vaknar till att jag går och lägger mig, ni lär ju bli stressade bara av att läsa det ;P Men jag vet att jag lever ialf!!!!
 
Hoppträning för Amanda, antingen i morgon el på fredag. Tävling i Falkenberg på söndag och sedan har jag tusen saker och idéer med mitt nya samarbete!! När allt ramlar på plats kommer denna blogg slå hovarna i taket, det kan ni hoppa upp och sätta er på att den kommer göra ;) tillsammans med er <3
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-02-12 - 23:12:15

Ååååh ska bli så himla kul att få veta mer om ditt nya samarbete :D

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Lina
2014-02-13 - 09:30:08

Men näääär får vi veta ngt då, nu har du dragit på det här läääänge. Har du inte skrivit på pappren än???
Kram

Postat av: aina [fotoblogg]
2014-02-13 - 16:04:56

Härlig bild :)

URL: http://ainaphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: