Grattis till....


 
 
Vill först börja med att tacka alla som varit kreativa och deltagit i min tävling, vinnaren får välja ett valfritt träns från Emporio Equipe. Roligt med all respons att ni gillade tävlingen <3
 
 
Cassador kom till Sverige när han precis fyllt fem år, jag köpte han från Holland där han hade bott sina första fyra år i livet.
 
Jag fick inte möjlighet att äga en häst när jag va mindre, enbart någon foderhäst. När jag va 22 år köpte jag min första häst och det var Corvette som va 5 månader gammal. Däremot så såg jag att jag själv hade skrivit 21 år i ett inlägg så jag godkände även den åldern.
 
I juni var jag med i en spännande tävling där det va runt 60-70 starter i en nationell 125 där vinnaren direktkvalificerades till Falsterbo, amatörtouren. Jag kom tvåa i denna tävling så vi var väldigt väldigt nära :) men nära skjuter ingen hare så all in nästa år.
 
 
Stort Grattis säger vi till MY LUNDKVIST, du får välja ett valfritt träns från Emporio Equipe. Skicka ett mail till mig när du bestämt dig <3 
 
 
Hoppas ni haft en underbar dag, GOD JUL och tack för alla hälsningar <3