Äntligen helg... <3


 
 
Äntligen helg mina vänner!! Idag har jag faktiskt en lugn kväll, längesedan sist och då passar jag på att kika runt på era bloggar. Så dålig på det :) I morgon kommer jag att börja dagen med att trimma Biffen, rida ut först och sedan lite på banan, kommer nog att hoppa något skutt för det har jag inte gjort sen förra träningen. Känner inte att jag har velat lägga min fokus på det själv, vi har haft så mycket annat som vi har behövt lägga krut på, de där bogarna tex. Sen blir det mys på stan med en vän, lite julhandel och lunch. Kvällen är inte helt bestämd än, kanske utgång eller bara film och mys. På söndag blir det träning, i min grupp är det, jag, pernilla och Cassador =) Jag lovar att jag kommer filma, först kommer Pernilla att trimma Biffen, mycket på marken men även lite i hoppningen. Sedan kommer hon att hjälpa mig när jag sitter upp, ska försöka få min hoppning filmad med. Guld värt med en tränare som tar sig tid och vill hjälpa en med att sitta upp själv. Hur många tränare gör så?? Jag har försökt få upp några duktigare ryttare på Cassador men de hittar alltid ursäkter, förstår inte vad de är rädda för?! De kan ju inte rida sämre än mig ialf... ^^ haha!! Så farlig är han väl inte, min lilla tickande bomb ;)
 
Jag lever på alla de moments vi får tillsammans just nu, så otroligt tacksam för allt. Mina hästar <3 Cassador blir bara finare och finare, känns som jag köpt en ny häst, eller så har han fått en ny ryttare, hmm, lite av varje kanske ;) Corvette har det bra hos Carro, blogggar HÄR, vi får se när den gråa lilla damen kommer hem. Tror inte att hon är så långt borta om jag läser mellan Carros rader, men tror nog att hon vill ha kvar henne hela 2015, ska bli spännade att följa dem, de passar så bra ihop. Det är faktiskt så att Carro har henne på obestämd tid, så ja, vi får se helt enkelt. Men för första gången på länge så känner jag att jag kommer att kunna ta hem henne till ett nytt och bra hem, hon kommer att gilla Olasgård.
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto:Lexi "Bästa" Mudifaj <3
 
 


Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞
2014-12-19 - 23:36:17

sv; åh vad skönt med lite peppande ord från dig <3 känner mig typ "dålig" som ska använda bett på honom, eftersom alla min bloggkompisar som håller på med NH och liknande typ hatar bett och rider runt i halsring.. Så jag blev väldigt glad av din kommentar!
Det kommer nog bli jättebra! :) kram!

URL: http://neapocalypse.se


Postat av: Emelie Andersson
2014-12-20 - 00:48:59

Åh vilka fina bilder och vilka fina hästar! Du är verkligen en som jag kommer följa. Älskar hästbloggar! :)

Sv: tack så mycket, det hoppas jag med. Och det var ju smart :) ska försöka med det.

Svar: Tack fina du <3 Roligt att man kan ge tips, vi alla vill ju komma upp snabbt på hästryggen =)
Ica

URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se


Postat av: Lollo
2014-12-20 - 00:57:18

Oj vilka fina hästar! Hittat en ny blogg att börja följa 😊

Svar: å tack vad glad jag blir =D <3
Ica

URL: http://lollolinn.blogg.se


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-12-20 - 01:45:18

Än får du inte hem henne ;) haha. Men någon dag lär det ju bli, men inte på ganska länge. Hon är älskar här på gården!

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: jessie
2014-12-20 - 05:43:33

God morgon och jag det fick jag verkligen. Visserligen så blåste det halv storm ute men med solen i ansiktet så gjorde det inte så mycket och det var verkligen som medicin för själen. En av fördelarna med att vara bagare denna årstiden man hinner njuta av den lilla stunden sol och ljus som erbjuds:) Åh så härligt och ännu mer underbart att du vågar ge dig ut och galoppera på honom nu det måste kännas helt otroligt:)..Ja jag fick den äran och få hjälp me min header hon ä ju sjukt duktig till skillnad mot än själv som bara sätter dit en bild liksom:P..hoppas du får en super trevlig lördag och att hoppningen går bra:)..kramar

URL: http://meandmyeiro.blogspot.se/


Postat av: Equis - Cajsa
2014-12-20 - 07:52:07

Vilken underbart fin header! 😍

Sv: jadu, det finns ingen bättre än min lilla Lexi! Tack!

Svar: Din?! Nä hon är min ^^ hihi. Vi kanske kan dela på henne ;)
Ica

URL: http://nouw.se/equis


Postat av: Divorce your horse
2014-12-20 - 10:28:39

Vilka härliga julbilder! Är bara snön som fattas på dem;)

Svar: Tack <3 Jag får klistra dit lite snöflingor =)
Ica

URL: http://divorceyourhorse.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2014-12-20 - 22:00:50

Är verkligen så glad för er som hittade eller blev hittade av Pernilla som verkar vara så duktig :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Philippa ❤️
2014-12-20 - 22:02:55

Ååååh vilka underbara bilder! <3

URL: http://Hopplapallarna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: