Underbara Razzia :)


 
 
Andra dagen jag rider Razzia och så himla positiv. Igår fick jag ta hjälp av spöt för att få fram henne, idag behövde jag enbart använda röst och skänkel. Lär hon sig så fort på två dagar ser jag verkligen fram emot när jag hämtar henne. Visst är hon söt :) 
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym
2014-08-24 - 23:06:30

Gick denna i en hage utanför skeppshult som föl? Känner igen teckningen och det måste vara fyra år sen jag såg den fölungen.

Svar: Hihi, ja det gjorde hon :D
Ica

Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-08-24 - 23:58:24

ÅH guuu jag älskar hennes teckning i ansiktet! det är som en vit bläs och så en brun bläs inuti! haha åh så vacker <3

Svar: Visst är hon fina vän <3 :)
Ica

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: