Prinsens rumpa :)


 
 
Behandling av Cassadors rumpa idag igen, han va till 50% återställd och efter idag skulle han ha 1/3 kvar att fixa. Rumpan såg fin ut :) fina, busiga, tokhäst. <3
 
Hihi, efter behandlingen och Helena åkt sin väg släppte jag Cassador helt lös i stallgången så han fick gå runt själv. Han följde efter mig, däremot när jag gick in i foderkammaren så gick han åt andra hållet, men räckte att jag ropade på honom så kom han. Det känns otroligt skönt att vi inte tappat förtroendet för varandra på marken. Jag tror att han gillar mig trots att vi haft lite relationsproblem på ryggen, men tydligen är jag väldigt bra på att be om ursäkt och även bli förlåten <3 Hemskt det låter men det ska bli ändring på det nu. Cassador har offrat så mycket för mig, nu ska jag visa honom att jag kan ge lika mycket tillbaka. Vi kommer bygga upp ett starkt band, tillsammans med människor i min omgivning som vill hjälpa oss. Flera har hört av sig och kan man inte se möjligheterna i det som ligger på botten är man inte tillräckligt envis. Men jag är jävligt envis och från och med nu ska jag inte bevisa för någon, förutom mig själv och Cassador att vi är menade att vara med varandra!! 
 
 
All focus on you and me, my love <3 
 
 
 
 När vi åt frukost idag jag och Sandra berättade hon för mig att hon verkligen kunde se hur mycket Cassador älskar mig. När jag står och hänger vid boxdörren och han är all over me <3 My love...
 
 
 


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-08-15 - 22:45:11

Jag tycker det är skitläskigt att rida så innan jag sitter upp så "rider" jag från marken, alltså kollar av allt som ska funka från ryggen :) typ starta, stanna, svänga, osv :) det gör att jag blir trygg iallafall! <3
Hästar förlåter så bra, så du behöver inte vara orolig! Krävs mycket för att dom ska ogilla en <3

URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: