Ni är helt fantastiska =)


 
 
 
Cassador har aldrig varit skadat riktigt hos mig på 2,5 år, aldrig svullna ben eller hälta så jag har behövt åka till veterinären. Jo han fick en spark av Corvette genom staketet men det tog ytligt som tur va.. Han har bara haft symptomkolik 1 gång och det var första året hos mig. Jag vet inte om jag bara haft jävligt tur eller om han faktiskt är en rätt hård häst med bra ben och allt. Nu hände detta och det var även tur i oturen att det "bara" var en muskelbristning, men jag tror ändå att det var menat. Jag tror mycket på meningen och detta var ett "wake up call" till mig, nu ska jag lyssna till detta och ta allt med snigelfart med Cassador. Vi ska hitta varandra igen, eller det har vi redan men vi ska få det att funka ihop med, att vi ska kunna lita på varandra såväl på marken som på ryggen. Jag tror att det går, med massa tid i ryggsäcken och duktiga vänner som vill hjälpa mig kommer det att gå, det måste gå för jag vill inte ge upp min prins <3
 
Tack till alla ni som hört av er, jag blir så himla glad att ni vill dela med er av era stjärnor.
Jag började dels att rida på grund av min rygg, jag behöver räta upp den då jag har både svank och en S-formad rygg som biter mig där bak om jag inte rider. När jag har hållt uppe från ridningen en vecka börjar det kännas, om jag nu inte tränar något annat under tiden men med mitt ben ha det varit lite svårt nu. Så tack alla ni, redan på fredag kommer nog Maja ut med sina två stjärnor så då blir det en ordentlig runda i skogen, gladast är nog jag <3 Sedan har jag minst en häst på G där ryttaren behöver lite hjälp. Kommer bli otroligt spännande att berätta för er om allt funkar som det ska.
 
 
Bor ni i Halmstad eller vet någon som bor här och behöver hjälp med sin ponny/häst,
jag är öppen för allt, hör av er!!!
Detta kan vara en nytändning för mig och även för Cassador :)
 
 
 
 
 


Postat av: Emmy
2014-08-21 - 09:56:00

vilken fin häst :)

URL: http://emmylaursen.forme.se


Postat av: MalinKalin
2014-08-21 - 15:18:05

Skönt att han blir bättre och bättre :) Tänkte lite på det här med ryggen. Har du skolios? Det har jag och nu har jag varit så lat med styrketräningen så börjar få ont. Måste verkligen komma igång med det igen :P

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: