Mardröm om..


 
 
Det vore en mardröm om något skulle hända i transporten och man helt ensam är... :( 
 
 
I 1 timma och 40 minuter har denna mycket duktiga kille åkt släp till Småland. Det var vägarbeten hela vägen, 5 stopp med trafikljus men bara första stoppet som vi fick stå helt still i några minuter. Cassador med mycket nerv och vilat i två veckor tyckte inte det va roligt så när hela bilen började flyga fram fick jag hoppa ur bilden och gosa med honom. Resten av resan va han till och från duktig men jag höll lugnet och körde försiktigt, den sista biten hade han tröttnat och stod mer eller mindre still <3 Helt cool i nya hagen med utsikt över alla andra hästar som stod ihop en bit bort. Ikväll släpps Cassador ihop med ett gäng så hoppas det går bra. 
 
 


Postat av: Philippa
2014-08-28 - 12:44:53

Jag älskar din blogg! Din häst är såhimla fin och du är såhimla duktig, jag vill bli som du <3 <3

Svar: Tack gulliga du <3
Ica

URL: http://Philippawilkens.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: