Kärlek <3


 
Jag visste att hästarna skulle släppas ihop idag, men har inte alls varit orolig för jag har fullt förtroende för Tina. Hon gjorde det även enkelt för alla parter och släppte bara ihop Razzia och Cassador idag, så de får lära känna varandra först. Jag fick både en kvällsbild och text, ni kan läsa nedan.
 
 
Cassador var helt lugn när jag kom hem, gick o betade. Sen släppte jag in han i en annan hage, till höger om grusvägen, o gick o hämtade Razzia, han ville inte flytta sig från grinden, så jag fick vifta lite så han flyttade sig så Razzia kunde komma in. Sen sprang de runt lite, tror Razzia tyckte han var läskig ;) Men 15min senare gick jag dit med hö, lade 2 högar ca 15m från varandra, de gick till samma hög direkt o åt tillsammans <3 Verkar vara polare direkt!!
 
 

kärlek vid första ögonkastet <3
 
 
 


Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲
2014-08-29 - 06:53:05

Men vad kul! Snart ska våra 5 hästar få gå tillsammans, längtar så mycket! <3

URL: http://neapocalypse.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: