Hjälp!! ;)


 
 
Jag börjar redan känna av abstinens att inte kunna rida, någon som vet någon i Halmstad som kan dela med sig av sin häst någon gång?? :) Tills min prins är helt återställd i kropp och knoppen <3
 
 
Dressyr eller hopp spelar ingen roll, jag vill bara rida/trimma :) Vet ni någon så skicka ett mail till [email protected] 
 
 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-08-20 - 08:33:52

Det finns en häst, en bit bort, typ på öland. Tror det är en skimmel, som gärna hade tagit något pass med dig. Haha. Kanske för långt i och för sig.. ;)

Svar: Haha!! Jaaa jag kommer lätt två gånger i veckan <3 Synd ni inte bodde lite närmre dessa dagar och för övrigt med :) Hoppas allt är bra med er två <3 kram
Ica

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-08-21 - 15:56:12

Kolla medryttarannonser på blocke/hästnet :)

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: KS
2014-08-21 - 23:00:50

Jag kan ställa upp om de skulle behövas! OBS, ridspön gillar jag inte ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: