Hej Anonym,


 
 
Anonyma personangrepp på min blogg är inte ok. Du kan vänligen kontakta mig på [email protected] eller slå en signal vett ja, 070-2042590. Så kan vi reda ut hur jag framstår som person, hur mina hästar behandlas och då du verkar vara en expert på skador så kan vi reda ut det med. För det första, lär dig att ip:adresser går att spåra, vill du att jag ska publicera ditt namn här?! För det andra, min ena häst heter CASSADOR inte casaasor och för det tredje, snälla, använd inte Tyra Sjöstedt som bloggadress......
 
 
Gör om, gör rätt, maila mig på [email protected]
eller slå en signal på 070-2042590 om du/ni har något ni vill säga,
för jag publicerar inte anonyma personangrepp längre.
 
 
 


Postat av: Christa
2014-08-27 - 10:27:41

Bra rutet!
Sedan förstår jag inte hur man lyckas tolka dig negativt?? Helt omöjligt för mig att förstå då du alltid uttrycker dig klokt och ödmjukt. Man måste nog anstränga sig hårt för att läsa dina inlägg på negativt sätt.
Kram,
Tant C

Postat av: MalinKalin
2014-08-27 - 12:39:28

Förstår verkligen inte hur folk orkar skriva negativt hela tiden. Heja dej! Du är grymt bra :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Ryttarlivet.com
2014-08-27 - 22:29:46

Oj vad har hänt? Tråkigt men försök att inte bry dig om nättrollen. Vi är ju många här som tycker att du och dina hästar är fantastiska!

URL: http://ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: