Fick ett gott skratt idag :)


 
 
 
Den här hästen, han är ju störtskön. Idag var det två veckor sedan vi halvt låg i diket och jag under... =/ Men han har återhämtat sig snabbt med sin muskelbristning höger bak, även jag från mina skavanker men vi är fortfarande inte helt hundra. Men jag orkade inte gå med honom idag så efter en bit hoppade jag upp, självklart planerat så hjälmen satt på men det blev barbacka. Jag red med grimma och reptyglar, försökte ha dem långa från början men han va superspänd i skogen och ja, haha, han hoppade till för en liten lila ljungbuske. Haha, och även allt annat som inte var grönt blev han rädd för. Han låg lite på ute på rakbanorna men så fort jag kom ut på asfalten kunde han slappna av och jag kunde ha långa tyglar. Det känns faktiskt skönt att känna att han är fin i skritten, känns ju sådär att låta en häst vila i 1-2 månader om han har en skada som man kanske måste ta hand om. Han kommer ändå stå 1 timme bort från mig <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: