En annorlunda fredag!


 
 
Mitt arbetspass på en fredag är 16.00-21.00, om det inte är tidig hemgång då kan vi få sluta tidigare om vi vill, men det var längesedan nu. Jag brukar inte alls va sugen på att dra ut efter jobbet eller göra något jättesocialt utan jag gillar att åka hem och ladda inför lördagen istället. Idag fick jag ett ryck på jobbet, vid ca 19.00 bestämde jag mig för att dra på mig löparskorna direkt när jag kommer hem. Inte sätta mig ner för då kommer jag inte upp. Jag har inte sprungit ordentligt sen jag hade mitt senaste ryck i december. Då jag sprang varje dag hela december till fem dagar innan nyår, fick ont i benen men vilade mig i form och sprang nyårsloppet på en mil under en timme. Jag gör inte som alla andra, jag springer innan nyårslöftet och jag springer en fredagskväll. Hehe, men ialf så stack jag ut på en helt grym runda, luften va sval och perfekt. Slutade på 32 minuter och 6 km, inte illa pinkat alls då jag även kutade upp för mördarbacken (sjukhusbacken) som är lååång och brant. Lyckades även smitta av mig då jag skickade ett meddelande till en killkompis på jobbet att jag skulle ut och springa och det gjorde att han blev sugen med. 
 
 
I morgon kommer Helena ut och ska kolla igenom Nick och Cassador, jag kommer att dokumentera allt hon säger. Papper och penna är nerpackat!! 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-08-09 - 17:40:59

Härligt att springa lite ;)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: