NÄ NU J*KLA!!


 
 
ARG info om teknik
 
 
Haha!! jag är så förbannad på min dator och min mobil. Min dator är trög dels för att hastigheten är låg + att den är för gammal nu. Min mobil har jag haft sedan februari förra året och för ett tag sedan fick den flipp och när jag ringer någon kan jag inte stänga av samtalet OM inte personen svarar. NI måste alltså svara för annars måste jag ta bort batteriet och starta om den.... och precis nu, så blev jag så in i jäkla förbannad på den nya messenger på fb. Två gånger skrev jag ett mail på engelska och det försvann........... så sista gången slängde jag mobilen medvetet första gången någonsin i backen och VOILA, första gången jag lyckas med sprickor i skärmen PLUS att den inte går att använda mer. Jag har ju en försäkring på den och gäller inte DEN!!!! Då jäkla blir jag förbannad, jag menar, den va ju redan sönder innan jag drog den i backen.....  Så ja, ny mobil, ny dator och ny lägenhet TACK!!! Bilen är perfa, släpet är guld och Cassador är världens finaste just nu.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GLAD info om hästlivet <3
 
 
På onsdag ska jag och Cassador åka till Falkenberg och träna för Amanda på G R Ä S =D yaahoo va roligt det ska bli. Jag tror faktiskt aldrig någonsin att jag har gjort det. Ja, nä, jag vet att jag inte hållt på så länge så kanske därför men heller inte så vanligt. Jag har tränat fälttävlan en gång men inte samma sak direkt :) Så jag ser fram emot det så in i norden och jag hoppas hoppas att finaste Therese kan komma dit och kanske filma en snutt. Sen ska det bli så roligt om hon kommer och hälsar på. Sen kommer kanske Sara, som bloggar också och sen kommer en tjej som heter Lisa och är uppstallad på Hoppcentrum. SKA BLI SÅÅÅ ROLIGT!!! =D =D
 
 
 
Kände för att lägga ut en onormal bild på mig...ps: ingen peruk ^^
 
 


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv i Shanghai
2014-04-29 - 02:26:57

Tur att hästen din är fin iallafall och att alla de andra sakerna är skapligt lättlösta.

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Anita
2014-04-29 - 07:27:30

Jobbigt när elektroniken inte fungerar! :(

URL: http://siliiins.blogg.se


Postat av: Anna
2014-04-29 - 11:07:47

Haha känner igen mig i det där med tekniken ;)
Skönt att det andra är problemfritt iaf, och härligt med grästräning! :)

URL: http://www.equianna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: