Lite bättre idag....


 
 
 
 
 
Idag trimmade jag igenom Cassador ORDENTLIGT med massa bomövningar och ja, han tyckte det va svinjobbigt men han kämpar på något oerhört, mer än tidigare. Han lyssnar mer och mer på mig och jag känner hur hans kropp börjar komma i den form jag vill ha. Så nu kan vi inte vara mer redo för Amandas träning på GRÄS i morgon, ska bli så himla spännade!!!
 
Svängde även förbi Susanne på vägen hem och jag fick med mig materiell kärlek, en "gammal" vän och två länga vänner. haha, alltså sadel och stigläder. Mina stigläder sjöng på sista versen så det va på tiden... så det ska bli nice att få träna och tävla i Carbonen igen. Cassador gillar den med :)
 
Nej, nu ska jag ut i solen och njuta. Äta lite lunch ute och sen har jag även lämnat in min mobil så håll nu alla tummar och tår att försäkringen tar det som hänt!! =D Jag måste även cykla iväg och köpa en väckarklocka, i morse plingade min hjärna till en timme för tidigt, klockan 06.00, men jag chansade och somnade igen och vaknade id 07.00. ;) Men i morgon när jag ska iväg och träna kan jag absolut inte lita på den.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: