herrejösses


 
 
Här sätter jag mig vid datorn vid 21.30 och ska göra ett litet inlägg innan jag tittar på film. Det slutar med att jag går igenom hela boxen med gamla bilder och videoklipp som jag inte sett på flera år. Mamma tog med denna box ner sist de var på besök och här ligger ju allt mellan himmel och jord, material 13 år tillbaka MINST. Så där gick den kvällen åt :)
 
Innan jag hoppar in i duschen och kryper ner i sängen så vill jag bara tala om för er hur mycket NI ALLA betyder för mig. Idag gick jag in på bloggen/instagram efter jobbet och kunde läsa massa lyckönskningar till i morgon, jag blir så rörd och glad <3 Ni är helt fantastiska människor. Vad vore min blogg utan er?? Vad vore EN blogg utan sina läsare?? <3 <3 <3
 
Skickade även ett medd till Lexi i stallet innan idag och frågade ifall hon och Anna kunde bada Cassador, om de hade tid och ville så klart. Eftersom inte jag kan eller vill bada honom för tidigt så brukar tjejerna fixa det åt mig, då jag jobbar fredag eftermiddag/kväll. Guld värt med sådan hjälp och jag uppskattar det så in i norden!! Sen på kvällen ringde en tjej i stallet som ville följa med på tävlingen i morgon och hjälpa till, jag har redan två stycken men man kan aldrig vara för många och jag vet ju själv hur roligt det va om man fick följa med någon. Alla NI betyder så mycket för mig, ni peppar mig på bloggen, Instagram och i verkligheten!! Det är ni som gör att jag orkar och vill ge allt här på bloggen. Någon skrev "Du har ju bara 200 följare på Instagram", detta läste jag för 1 månad sedan. Idag har jag 290 följare på instagram.... Jag har inte haft en tävling där man ska gå in och gilla eller liknande. Tänk om det fortsätter så... scary men absolut roligt på samma gång!! Sen har jag inte haft Instagram mer än, haha, jag kollade nu och vi FIRAR 40 veckor/ 9 månader :) en hel graviditet!!
 
 
 
Cassador går och myser medans Corvette rullar sig i bakgrunden. Detta är min första bild jag la ut <3
 
 
 
 
Att kunna hjälpas åt, ge varandra feedback och en axel man kan luta sig mot. Det är för mig en underbar värld!! Jag kan sträcka ut min hand till vem som, till och med min "fiende". För mig är det en styrka och unik sida, sen om de vill ta emot den är en annan femma. Önskar ibland att världen såg lite annorlunda ut, att folk hade mer förstående och inte för mycket tunnelseende... Nej nu måste jag duscha och sen sova, tagga tävling imorgon <3 ...... NI ÄR BÄST och jag kan ärligt säga att jag ÄLSKAR er!!!
 
 
 
 
 
När jag sitter och skriver detta inlägg dyker detta upp på instagram, komiskt <3
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Emma
2014-04-04 - 23:17:49

Lycka till imorgon!
Vill än en gång tacka för pannbandet, nu finns det på bild på min blogg om du vill se blinghästen ;)

URL: http://xoffbeat.blogg.se


Postat av: Annster
2014-04-05 - 01:21:20

Kan bara hålla med dig :)

URL: http://annster.se


Postat av: Anita
2014-04-05 - 08:15:06

Åå, jag älskar att titta på gamla bilder ! :)
Lycka till på tävlingen <3

URL: http://siliiins.blogg.se


Postat av: Anonym
2014-04-05 - 14:35:02

Förbannat lustigt att du då inte ens kan säga hej till folk du möter på tävlingar mm. Att du fäller ned blicken och undviker att mötas.. Det talar rätt mycket emot ditt inlägg om hur du framställer dig själv!

Svar: Jag lovar att jag ska hälsa på dig nästa gång <3
Ica

Postat av: Erika Pettersson
2014-04-05 - 20:17:13

Va kul att titta igenom gamla bilder o filmer. :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: