A true loves kiss <3


 
 
Finns det något bättre än a true loves kiss??
 
Musik till detta inlägg, klicka HÄR
 
 
Den där äkta kyssen, den som ger värme i hela kroppen och får hela jorden att stå stilla. De där magiska ögonen, leendet och sättet han rör sig på. Hans lugnande röst och de magiska orden, inget kan slå den känslan. När hans närhet gör en knäsvag och makt att kunna göra vad som helst för den där, den där magiska kärleken.
 
För er som följt mig vet att jag inte nämnt mycket killar på bloggen. Det har sin anledning, jag hade ett väldigt långt förhållande i nästan 7 år men blev mer eller mindre väldigt sviken och tog det väldigt hårt. Jag har sen dess, 5 år sedan, väldigt svårt att lita på killar. Jag kan träffa någon, syna från topp till tå och tyvärr hinner jag sticka innan jag själv gett mig en ärlig chans. Tack vare mitt förflutna har jag sårat många killar, därför gömmer jag mig hellre i stallet och försöker att leva lycklig med min fyrbenta prins.
Jag kan ärligt säga att jag träffade en kille för inte så länge sedan, trodde att han va något ovanligt och gav mer än vad jag gjort innan. Men fick en ren smällkäft tillbaka, han träffade två tjejer samtidigt. Men va fan, jag är så himla trött på dessa killar. Vad är problemet?? Säg som det är istället för att lura någon och såra. Så nu kommer jag aldrig titta åt en killes håll fören jag känner mig helt redo och jag har hela livet på mig att hitta honom. Hellre träffar jag min tvåbenta prins när jag är 40 år och lever lycklig resten av mitt liv än att hitta någon omogen skit som sviker mig till och från hela livet. Hoppas ni har mer tur i livet än vad jag har, alla är värda ett lyckligt liv, hur vi än väljer att leva det... <3
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Sophia
2014-04-15 - 13:09:08

Förstår precis vad du menar, jag har varit precis likadan.. Jag gav verkligen upp killar helt och hållet och ställde in mig på att vara själv resten av livet för jag ville verkligen inte träffa någon. Precis då träffade jag en kille som jag blev tokkär i och nu, ett år senare är vi både sambos och förlovade :) Så vänta du, det kommer att komma någon som var värd att vänta på!

URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/


Postat av: sara
2014-04-15 - 19:18:29

Sånt suger.. big time! Men den rätta kommer, tur man har sina fyrbenta grabbar undertiden :D

URL: http://ussing.se


Postat av: Ryttarlivet.com
2014-04-15 - 22:48:16

Du kommer säkert snubbla över kärleken i ditt liv när du minst anar det! Skönt att du kan ha en sådan avslappnad inställning till det hela :) men var inte alltför misstänksam bara - det finns massor av fina killar därute som förtjänar en chans (även om de kanske aldrig kan bräda Cassador ;)) Kram!

URL: http://ryttarlivet.com


Postat av: Anita
2014-04-16 - 07:15:38

Kärlekslivet är verkligen inte lätt..!! Kramar <3

URL: http://siliiins.blogg.se


Postat av: escapingreality
2014-04-16 - 08:11:16

Det kan ta tid att hitta den rätta men tro mig, det är värt väntan för när man väl hittar rätt är det den bästa känslan som finns!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Michelle
2014-04-16 - 12:05:10

Japp, Boel har bekräftat att han vill ha mig och min kompis där, så i sommar rockar vi falsterbo! :D Hur härligt är det inte att du också ska vara där?! Wiiiooo va kul vi ska ha de! :)

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: silverbjälke
2014-04-16 - 19:41:41

Du gör som du vill om du publicerar detta eller inte, skriver till dig - inte till bloggen i första hand. ville bara säga att jag tror du gör bra i att inte beblanda kärlek och känslor / relationer i din blogg. Det gör jävligt ont om det blir fel och det blir dubbelt jobbigt att sen redogöra för det när en läsare frågar. jag tycker iaf att den erfarenhet du berättar om är skit och utifrån vad du verkar vara för sorts person väldigt väldigt ovärdigt dig. Lycka till vännen, men tänk dig för innan du nämner det i bloggen.

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: