Vem ville köpa Cassador denna gången??





Tänk om jag skulle vara lite kaxiga och trycka upp ett sådant schabrak på Cassador ^^


Både Lina och Ni har varit lite nyfikna på vilka som fått upp ögonen för mig och hästarna, även vem som ville köpa Cassador. Jag vill inte avslöja en massa ang min kanske blivande sponsor fören vi har skrivit kontrakt och det känns bra för både parterna. Så ni får helt enkelt vänta lite med det =)
Men VEM var det nu som ville köpa min lilla hoppelihoppiga dressyrhäst ;-) Jo ingen MINDRE än Sven Ingvarsson i högsta grad. DET är inte alla som får se Svens pekfinger visa, komsikomsi ;D Jag såg att han och hans son spanade in mig under framridningen, jag har ju ögon även i nacken 8-). Men tänkte inte mer på det, men sedan när Sven stod helt själv så såg jag hans finger och jag red upp till honom. Vi pratade en liten stund och han frågade om jag fortfarande inte ville sälja honom och jag sa nej, (jag fick nu veta att det var han som hade frågat Claes Brudefors innan som i sin tur frågade mig och jag sa nej). Vi pratade lite till och jag tackade honom för det är faktiskt TACK vare honom som jag hittade Cassador. Han var verkligen givmild och ville inte alls ta åt sig äran men jag va envis och tackade honom ändå. Han berättade även att jag haft sablar tur med Cassador för det har bara kommit skit från de stället som jag köpte Cassador från och Sven var ju där nere och tittade på hästarna men visste inte att Cassador kunde bli den han är idag. Han var även lite nyfiken på min andra häst jag hade hemma, då han hade för sig att jag hade en till och jag svarade att jag tar det lite lugnt med henne just nu. Innan Sven gick så förklarade jag för honom att detta är min tid nu, jag hade inte chansen när jag var liten och jag tänker behålla Cassador. TILLS den dagen då det tar stopp för mig men Cassador behöver mer, jag sa även att jag vet vad jag sitter på och jag vet vad han kan bli. Då va Sven snabb och sa, Ring mig så fort den dagen kommer, ring mig först =) COOLT!!!! Den dagen kanske kommer.... eller kanske inte =)




SÅ nu vet ni =) Nu har Peter Eriksson och Sven Ingvarsson dragit i min stjärna!!





Postat av: Lina
2013-09-16 - 15:10:03

YOU GO GIRL!!! :D

Postat av: Sara Ekman
2013-09-16 - 15:32:26

Snart kommer de utländska proffsen och lägger bud!! ;) Kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/


Postat av: sanna
2013-09-16 - 18:12:32

Många som vill ha din häst med andra ord :D
Ja han är ju riktigt fin att kolla på så ;)

URL: http://stallsackum.blogg.se


Postat av: Liana
2013-09-16 - 21:53:09

åhhh vad kuuul! Absolut en blogg jag ska läsa när jag har tid! (läggdax snart;))
Sv:: Åhh vad fin kommentar och så kul att höra! <3 Kramisar!

URL: http://lianass.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2013-09-17 - 21:44:08

Häftigt! :D Kul när man har en fin häst :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: