Vem är närmst döden just nu??


 
Fy tusan vilken helg, checkade in på HFK 06.45 fredag och chockade ut nu, 21.00.... Grym tävlingshelg, den satte verkligen prov på mig och Cassador. Startade med en nolla och slutade med en uteslutande runda, men den sista rundan var jag allra mest nöjd över, tills jag försökte sväng lite snävt och Cassador svarade inte på rätt sväng och sög på fel hinder och jag hade inget att säga till om. Jag gjorde en volt och skrattade, fick tala om för domaren vad som hände då de aldrig blåste av.....fan tänkte jag.....jag skulle fortsatt :D Jag har verkligen en otrolig häst och vi lär oss båda hela tiden, detta var både den sämsta och bästa tävlingshelg på länge. Detta var verkligen en TRÄNINGShelg!!! Vem fan sa att det skulle vara lätt att nå toppen???!!!! :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: