Ont i hela kroppen...


 
 
 
Mörbultad, helt slut, trött men sååå mycket rikare på erfarenhet och fått så grym hjälp av Amanda Ericsson. Jag har tränat för några stycken under min tid men Amanda slår verkligen alla, hon vet precis vad hon vill och lär ut så fruktansvärt bra. Övningarna är grymma och hästarna åker alltid därifrån med positiv energi och massa erfarenhet. Jag är så stolt att få kalla henne min tränare och det är tack vare henne som jag står där jag är idag. Även om hon har många hästar att tävla när vi är på samma tävling så stöttar hon mig alltid med hjälp <3 GULD VÄRT!!!! Som idag så kom vi dit vid 13.15 och åkte därifrån 17.00. Privatlektion och en häst i taget, hur många har möjlighet att få det?? Jag är så tacksam över att Amanda vill ge mig denna möjlighet och tog med mig lite godsaker som visar min tacksamhet. Idag hade jag med en fantastiskt god kladdkaka med chokladöverdrag, hallon och grädde <3
Alla hinder ni ser är sprillans nya och även de "gamla" var nya så det är verkligen roligt att komma hit och träna på en så fin anläggning, bästa underlaget, fina hinder och en grym tränare. Tummen upp för det =D
 
Jag orkar inte sitta upp mer nu så jag går och lägger mig i soffan. Jag kommer skriva mer om dagens träning i morgon förmiddag. Men jag ska bjuda på Rickard Rådås (Amandas pojkvän) sista ord innan vi gick ut från banan. "Jag tänkte att jag kunde tävla Cassador nästa år, för jag vill nämligen vinna Championatet". Haha, som vi skrattade, då är det 1.40 som gäller och den höjden kommer han inte ha några problem med. ;-)
 
 
Så här såg hinderna ut efter Cassador hade hoppat. Det ser högt ut men känns som 70cm på honom =)


Postat av: Sara Ekman
2013-09-07 - 23:19:57

Underbart, låter helt toppen!!! :D Ska bli superkul!! Vilken dag kommer du? Jag tävlar också på lördag och söndag med Hedda, fast i Ale precis utanför Göteborg, men det blir nog på eftermiddagen någon gång! :D Ska bli såååå kul när du och Cassador kommer! :D Kram

URL: http://aamaziing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: